FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



در اولين نشست شوراي راهبردي رسانه‌هاي عمومي با سازمان تربيت بدني ؛نياكي:هدف شوراي راهبردي ايجاد ارتباط دوسويه رسانه ها با سازمان تربيت بدني است

اولين جلسه شوراي راهبردي رسانه‌هاي عمومي و سازمان تربيت بدني با حضور سرپرست اداره كل تربيت بدني سازمان و جمعي از سردبیران و دبيران ورزشی روزنامه‌هاي عمومي كشور صبح امروز در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش ايران، در اين جلسه كه در محل سالن كنفرانس سازمان تربيت بدني برگزار شد، حاضران ضمن بيان ديدگاه هاي خود در باره نحوه ارتباط و تعامل دو سویه و مطلوب رسانه ها با سازمان تربیت بدنی ، رييس و دبير شوراي راهبردي روزنامه‌هاي عمومي سازمان تربيت بدني را پس از راي گيري انتخاب كردند.
پژمان نياكي سرپرست اداره كل روابط عمومي سازمان تربيت بدني در اين نشست ضمن خير مقدم به حاضرين اهداف برگزاري اين‌ چنين جلسات را بسيار مهم و اميدواركننده خواند و گفت: سازمان تربيت بدني در راستاي تعامل هرچه بهتر با رسانه ها برگزاري مداوم اين چنين جلساتي را در دستور كار خود قرار داده است و طبق برنامه قرار است كه جلسه شوراي راهبردي رسانه‌هاي عمومي را به صورت هر دو يا سه ماه يكبار و طور منظم برگزار كند. پس از انتخاب نهايي نفرات اصلي شوراي راهبردي كه اين نفرات توسط خود سردبيران و از طريق انتخابات برگزيده شده اند جلساتي را با حضور دكتر سعيدلو برگزار خواهيم كرد تا تعامل نزديك و تنگاتنگي بين شورا و رياست سازمان تربيت بدني برقرار شود.
وي ادامه داد: دراين جلسه رئيس و دبير شورا با راي خود مدعوين انتخاب مي‌شوند و از اين پس هم برگزاري جلسات آينده نيز با تدارك منتخبان جلسه خواهد بود.
نياكي همچنين با تاكيد بر تداوم برگزاري اين نشست در ماه‌هاي آينده گفت: اميدوارم كه ساير اعضا، حضور در اين جلسات را جدي بگيرند و در كنارهم بتوانيم با تعاملي ايده‌آل خروجي مناسب و اميدوار كننده از تشكيل اينگونه نشست‌ها داشته باشيم.
وي در پايان گفت: به هيچ عنوان بنا نداريم در اين نشست ها از سازمان تربيت بدني تعريف و تمجيد شود و فقط نظر ما ارتباط دو سويه و مناسب بين دستگاه ورزش با رسانه ها و انتقال صحيح مسائل روز ورزش به رياست سازمان است ضمن اينكه شورا با نقطه نظرات خود به رييس سازمان در حقيقت به عنوان بازوي قوي و بينا و هوشيار جامعه رسانه ايي راهكارهاي مناسب را در حضور فرد اول ورزش كشور مطرح خواهند كرد.
در ادامه خسرو والي‌زاده دبير ورزشي روزنامه گسترش صنعت با ابراز تشكر از تشكيل اين جلسه گفت: بحث ارتباط معقول رسانه‌ها و سازمان تربيت بدني بحث بسيار گسترده‌اي است كه بي شك با برگزاري اين‌چنين جلساتي حاصل خواهد شد.
وي افزود: بي شك در شرايط كنوني و با توجه به اينكه به بازي‌هاي آسيايي گوانگجو نزديك مي شويم، برگزاري اين چنين جلساتي مي‌تواند راهكار‌هاي بسيار خوبي را براي موفقيت بيشتر ورزش كشورمان ارائه كند.
حجت ا... اكبرآبادي سردبير ورزشي روزنامه جام جم هم با ابراز خوشحالي از برگزاري اين جلسه خاطرنشان كرد: بسيار خوشحالم كه در سازمان تربيت بدني اين چنين نشست‌هايي برگزار مي شود اما اميدواريم كه خروجي اين گونه هم‌انديشي‌هايي در نهايت تعالي ورزش كشور باشد.
وي افزود:متاسفانه در طول 15 تا 20 سال گذشته نگاه نقادانه رسانه‌ها به ورزش بسيار كمرنگ شده است و سازمان تربيت بدني بايد ضمن تشويق رسانه‌ها به اين كار بستر مناسب را هم براي فعاليت مطلوب خبرنگاران فراهم كند تا نقد منصافانه و كارشناسانه بيش از پيش در رسانه ها مطرح شود و اين در نهايت به سود ورزش كشور است.
پس از اين ساير اعضا به بيان پيشنهاد و ديدگاه‌هاي خود پرداختند و جلسه با برگزاري راي گيري و انتخاب رييس و دبير شوراي راهبردي رسانه‌هاي عمومي سازمان تربيت بدني خاتمه يافت كه بر اساس آن خسرو والي‌زاده با 9 راي به عنوان رييس و حجت اكبرآبادي هم با 8 راي به عنوان دبير اين شورا انتخاب شدند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 17:26

تعداد بازديد: 186

کد:25800-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.