FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



خبر خوشحال كننده براي ورزش ايران؛دكترسعيدلو: يك هزار واحد مسكوني به قهرمانان واگذار مي شود

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني از واگذاري يك هزار واحد مسكوني به قهرمانان ورزش ايران اسلامی در آينده ايي نزديك خبر داد.
دكتر علي سعيدلو با اعلام اين مطلب به پايگاه خبري ورزش ايران گفت:با لطف و عنايت پروردگار و در ايام فرخنده ماه مبارك شعبان و درآستانه ماه مبارك رمضان ماه ميهماني خداوند بزرگ اين افتخار نصيب مسولان ورزش کشور شده تا پرونده احداث يك هزار واحد مسكوني با شرايط ويژه را براي قهرمانان ورزش ايران زمين باز كنيم با اين اميد كه در آينده ايي نزديك اكثر قهرمانان و نام آوران ورزش ايران صاحب خانه شوند.
دكتر سعيدلو افزود: اين واحدهاي مسكوني در شهرآفتاب- پرديس- هشتگرد-پاكدشت و دماوند احداث خواهد شد و صندوق حمايت از قهرمانان مراحل اجرايي طرح را آماده كرده است و مقرر شده تا ظرف يكسال واحدهاي مسكوني فوق آماده شود تا در اختيار قهرمانان قرار گيرد.
رييس سازمان تربيت با تاكيد بر اين موضوع كه واحدهاي فوق با شرايطي ويژه در اختيار قهرمانان قرار خواهد گرفت افزود:اين طرح با همكاري سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران و به همت صندوق حمايت از قهرمانان احداث خواهد شد و شرايط به گونه ايي است كه كل مبلغ آپارتمان اقساطي بوده و به صورت بازپرداخت اقساط از زمان تحويل در اختيار قهرمانان قرار خواهد گرفت.
وي افزود: البته مبلغ اقساط هم به گونه ايي تنظيم خواهد شد كه يك قهرمان بتواند با حداقل حقوق آن را پرداخت كند.
دكتر سعيدلو افزود: بدون شك مسكن يكي از دل مشغولي هاي هميشگي قهرمانان و ورزشكاران بوده است و ما اميدواريم با اين طرح ورزشكاران و قهرمانان ما با فراغ بال در ميادين ورزشي حاضر شوند و دغدغه ايي بابت مسكن نداشته باشند، به اميد خدا اين طرح بزرگ از زمان آغاز يك سال بيشتر به طول نخواهد انجاميد تا با اجراي اين كار بزرگ راه را براي پيشرفت ورزشكاران ایران اسلامی در ميادين جهاني و آسيايي فراهم آوريم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 17:48

تعداد بازديد: 152

کد:25804-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.