FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



افشارزاده: افتتاحيه بازي‌هاي آسيايي گوانگجو در يك جزيره برگزار مي شود

دبير كل كميته ملي المپيك از برگزاري مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي گوانگجو در فضايي باز خبر داد.
دبير كل كميته ملي المپيك پس از حضور در اجلاس سرپرستان كاروان هاي اعزامي به شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي كه در گوانگجو برگزار شد، گفت: طي اين اجلاس مسئولان ستاد برگزاري بازي ها، گزارش هاي نهايي خود از فعاليت هاي انجام شده و پيشرفت كار نسبت به نشست قبلي را به اطلاع حاضران رساندند.
وي ادامه داد: در ابتداي اين نشست دو روزه تمامي شركت كنندگان در یک برنامه ويژه از تمامي اماكن ورزشي، ورزشگاه‌ها، دهكده و همچنين هتل محل اقامت مقامات اين دوره از بازي ها بازديد به عمل آوردند كه در اين خصوص بايد اعلام داشت كه چيني ها هم در زمينه ساخت و ساز و هم در زمينه تجهيز و ارائه امكانات بي نظير كار كرده اند.
افشارزاده با اشاره به توجه ستاد برگزاري به تمامي پيش بيني ها و تدابير لازم اظهار داشت: خوشبختانه تمامي ورزشگاه ها و دهكده بازي ها مطابق با استانداردهاي روز دنيا ساخته شده و تمامي امكانات رفاهي و لازم نيز در آنها ديده شده تا شركت كنندگان چه ورزشكار و چه خبرنگار با مشكلي مواجه نشوند.

دبير كل كميته المپيك از نزديكي دهكده هاي اسكان ورزشكاران با دهكده خبرنگاران و داوران و نمايندگان كنفدراسيون ها و فدراسيون هاي جهاني خبر داد و گفت: براي اولين بار در تاريخ برگزاري بازي ها، ستاد برگزاري طوري برنامه ريزي كرده كه محل اسكان و دهكده اين سه گروه در كنار يكديگر قرار دارد كه خود اين موضوع از بسياري ناهماهنگي ها جلوگيري خواهد كرد.

وي اظهار داشت: در حاشيه اين نشست مسئولان كميته هاي مختلف اعم پروتكل، اسكان، مالي، ترانسپورت، صدوركارت، امنيت، بليت مسابقات، رايانه و تغذيه گزارشات خود را از مراحل كار و فعاليت هاي صورت گرفته اعلام داشتند تا حاضران در جريان كامل فعاليت ها قرار گيرند.

افشارزاده يادآور شد: مورد ديگري كه در اين دوره براي اولين بار در تاريخ بازي هاي آسيايي و المپيك صورت خواهد گرفت برپايي مراسم افتتاحيه و اختتاميه در فضاي باز است. بدين ترتيب كه اين مراسم ها در جزيره اي كوچك بنام (xhixinsh) كه در ميان رودخانه (pearl) در مركز شهر گوانگجو واقع شده برگزار مي شود.
وي گفت: كارت شناسايي(id card) تمامي اعضاي كاروان اعزامي با توجه به ضرب العجل هاي اعلام شده صادر و در نشستي كه داشتيم نهايي و رفع نقص شد تا اواخر مردادماه به كميته ملي المپيك ارسال شود.
افشارزاده در پايان تصريح كرد: با توجه به برنامه ريزي عالي و كار شبانه روزي چيني ها از هم اكنون مي توان پيش بيني كرد كه ميزباني بازي هاي آسيايي به شكلي بسيار ايده آل و عالي خواهد بود. اميدوارم در كنار اين ميزباني شايسته، ملي پوشان ما نيز عملكردي قابل تقدير داشته باشند تا در نهايت شاهد مسابقات با كيفيت و آرزمند باشيم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 10 مرداد 1389 - 16:23

تعداد بازديد: 184

کد:25805-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.