FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir



معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي :‌رسانه ها زيبايي هاي ورزش را هم نشان دهند

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام کرد:‌ رسانه هاي مکتوب، شنيداري و ديداري بايد زواياي زيبا ، سالم و پرنشاط ورزش را به مردم نشان دهند.
"محمد علي رامين" یک شنبه شب در مراسم تجليل از رسانه هاي برتر حوزه ورزش که به همت روابط عمومی سازمان تربيت بدني در سالن همايش هاي مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد اين مطلب را بيان کرد.
وي افزود: امروز ورزش به وسيله اي اقتصادي، سياسي و فرهنگي در جوامع مختلف تبديل شده است.
رامين اظهار داشت: ورزش در جوامع غربي و شرقي تفاوت هاي زيادي دارد بطوري که در دوران گذشته در جوامع غربي با خشونت و درگيري همراه بود اما همواره در جوامع شرقي با روح انساني و متعالي در ارتباط است.
معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت ارشاد اظهار داشت:‌ امروز تصوير انساني شرق به ورزش هايي که از غرب آمده نيز تزريق شده است.
وي با بيان اينکه رسانه ها در به نمايش درآوردن اين تفاوت نقش بسزايي دارند،گفت:از اصحاب رسانه ها انتظار مي رود فضاي ورزش کشور را انساني، عاطفي و صميمانه سازند.
رامين افزود:‌رسانه هاي ورزشي به جاي پرداختن به حواشي مسابقات ورزشي مي توانند نقش فراواني در کنترل احساسات تماشاگران در استاديوم هاي ورزشي داشته باشند.
"عليرضا دهقان" نماينده و سخنگوي فراکسيون ورزش مجلس شواري اسلامي نيز دراين مراسم در سخناني اظهار داشت: مجلس آمادگي آن را دارد تا با تصويب قوانين حمايتي، ‌به اصحاب رسانه در راستاي انجام رسالت خبري کمک کند.
وي افزود: از اصحاب رسانه انتظار داريم که يک دل و يک زبان به کمک ورزش کشور بشتابند تا با همدلي و هماهنگي ورزش کشور روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
"دکتر علي سعيدلو" رييس سازمان تربيت بدني، "حميد سجادي" معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني ، "حبيب کاشاني" سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران ، "علي فتح اله زاده" سرپرست باشگاه استقلال تهران و جمعي از مديران مسئول،سردبيران،خبرنگاران و عکاسان رسانه هاي ديداري ، شنيداري و مکتوب دراین مراسم حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 19 مرداد 1389 - 13:41

تعداد بازديد: 207

کد:25849-1403


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.