مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر ورزشی؛
عباسی: روابط عمومی ها در ایجاد شور و نشاط نقش برجسته دارند
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وظابف روابط عمومی ها در کشور از مسوولان روابط عمومی های فدراسیونهای ورزشی و ادارات کل ورزش وجوانان استانهای کشور خواست تا با اطلاع رسانی درست ، امید و نشاط ملی را در سطح کشور و بویژه جامعه ورزش توسعه دهند. به گزارش وب سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛
دکتر محمد عباسی صبح امروز در همایش تقدیر از برترین روابط عمومی های فدراسیونهای ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و مجموعه های ورزشی، با بیان اینکه مهمترین وظیفه روابط عمومی ها افکار سنجی، ارتباطات و انعکاس اخبار است ،اظهار داشت : تبیین حقایق با هدف ایجاد شور، نشاط اجتماعی و امید بخشی باید در راس برنامه ریزی ها قرار بگیرد.
وی درادامه با مهم خواندن نقش روابط عمومی ها در هدایت افکار عمومی تصریح کرد :، غفلت از ایبن موضوع روابط عمومی را به روابط خصوصی تبدیل خواهد کرد که تحقق این مساله به ضرر هر جامعه ای است .
عباسی ایجاد فضای مناسب در جهت نیاز افکار عمومی را مورد توجه قرار داد و افزود : دستیابی به نتیجه دراین راستا تنها با آشنایی کامل با علم ، دانش وتکنولوژی روز ارتباطی ممکن خواهد بود .
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر پویایی مسوولان روابط عمومی در کسب این علوم ، تسلط بر تجزیه و تحلیل افکار عمومی در درون و برون سازمان را در سیاستگزاری ها بسیار مهم دانست و ادامه داد: با ارائه این ارزیابی ها توسط روابط عمومی ها امکان تصمیم گیری درست توسط مدیران و سیاستگزاران فراهم می شود.
وی دراین نشست تعصب سازمانی را به عنوان اصلی مهم مطرح کرد و با تاکید بر ایجاد فضای مناسب ارتباطی با هدف ارائه حقایق برای آگاه سازی افکار عمومی اظهار داشت : این مسائل موضوعاتی است که باید از سوی مسوولان روابط عمومی ها به دقت مورد توجه قرار گیرد .
عباسی با اشاره به اختلاف سلیقه ها در موضوعات مختلف سیاسی ، اجتماعی ، ورزشی و... اظهارداشت : گاها مواردی مطرحی مشود که ممکن است زمینه ساز حواشی در کشور شود که دراین خصوص نیز این روابط عمومی ها وظیفه دارند حقایق را دراختیار افکار عمومی قرار دهند .
وی انعکاس حقایق و جلب افکار عمومی را رسالتی مهم دانست و با بیان اینکه باید ضعفها در درون مجموعه ها شناسایی شوند، گفت: روابط عمومی ها باید پیش از اینکه مشکلات توسط افرادی خارج از مجموعه به عنوان معضل مطرح شود، توسط مسوولان متعصب بازشناسی و پالایش شده و با ارائه راهکار پیشنهادی به مدیران منتقل شود .
وزیر ورزش و جوانان دنیای امروز را عصر ارتباطات و تبلیغات خواند و با مهم خواندن این موضوع اطلاع رسانی به هنگام ، به موقع و براساس حقیقت را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به تهیه و تنظیم و انتشار راهبردهای وزارت ورزش گفت: روابط عمومی ها باید به طور عالمانه و دقیق این راهبردها را مطالعه کنند تا بتوانند در راستای اهداف مورد نظر موفق باشند.
وی درادامه از تدوین طرح جامع خبر داد و افزود:انشاءالله با بررسی دقیق و کارشناسی و موضوعی پیرامون مسائل مربوط به ورزش وجوانان ،بتوانیم برای این حوزه ها الگو سازی کرده و فضا را به طور علمی هدایت کنیم .
منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
|